30.6.13

Sunday shopping










Det som jag egentligen var ute efter var ett par enkla, vita skor, eftersom alla mina skor är ljusröda (har ljusröda snören) eller färggranna.. Så dessa hittade jag från Stadium för 20 lappen vilket inte var särskilt dyrt. Har också sökt efter ett par bekväma seglarskor vilket jag nu fyndade från Aleksi13 för halva priset! Såå bekväma och mjuka, kommer att användas flitigt! Hittade också två tröjor från Stadium, den randiga för 10€ och den gråa för typ 17€. Den gråa är så underbart mjuk och perfekt oversized att jag kommer att bosätta mig i den.

Imorgon ska jag in till stan och jobba i någon timme, och sen efter det och shoppa lite till :') Har ännu en massa plagg jag söker och vill ha till garderoben.
Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com