27.7.13

Let's go on a world tour

Hej på er! Tack till er som orkat titta in på bloggen varje dag, fast jag inte uppdaterat. Kom hem idag vilket på sätt och vis är skönt.
Medan jag var borta har jag solat lite, inte simmat en enda gång för att det bara blev så, gått omkring i en massa butiker utan att köpa nästan något, gått på några loppisar, fotat en hel del självporträtt och en massa annat, ätit helt för mycket och längtar efter att träna bort lite kalorier, läst två böcker men destomera tidningar, åkt båt och så har jag sett världens bästa Petter (♥) för två tior (whaat, billigt!) Det bästa var också att Petter uppdaterade instagram med en bild jag tagit, ååh blev såå glad! :')
Fick besök av en katt igår som typ blev min bästa vän :D Såå söt, döpte den och gav den mat, haha :D

Jaja osammanhängande inlägg. Har ca 1000 bilder att gå igenom och redigera, ännu en gång får man sucka åt sig själv över hur många bilder man måste ta...

Imorgon ska jag se freaking RIHANNA omg! :3
Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du lämna en kommentar? Det skulle betyda mycket för mej. ♥ Kontakta mej antingen här på bloggen eller så kan du skicka ett mejl till prickigtrandigt@gmail.com